Εκτός σύνδεσης
attack
(¯`´.¸★??????? ??? ??????★ ¸.´´¯)
Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
14-09-2016, 07:11
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας47χρ.
m aresi I fatsoula pou evales me ta matakia tou tha sou stilo ki ego :)
13-09-2016, 17:06
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας47χρ.
o babis ime pes mou an sou aresi to kainourgio mou profil tha sou stelno apo do proklisoules sixorese me pou den ektimisa tipota s ekana na esthanthis asxima m ayta pou egrapsa sto profil sou thelo na ta svisis ola gia na mi ta vlepi kanenas sou zito signomi den alaxe tipota o mpampis eimai :)
13-09-2016, 16:51
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
13-09-2016, 15:08
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
ενταξει φταιμε και απωπανω καλα να περνας
13-09-2016, 14:55
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
καλα τοτε ξενερωτη ξερω και εγω τη να πω αμα εχεις προβλημα κανε διαγραφη
13-09-2016, 14:20
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
γεια σου μωρο μου

καλα εισαι
13-09-2016, 13:15
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
13-09-2016, 12:41
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Ευχαριστώ Liose.gr
*xaroumenos* *xaroumenos* *fili2* *bb* *bb*
12-09-2016, 15:25
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ !!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΘΕΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ?
*fili2* *fili2* *fili2*
12-09-2016, 14:58
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ,ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ !!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΘΕΑ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ?
*fili2* *fili2* *fili2*
12-09-2016, 14:57
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
11-09-2016, 23:53
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
11-09-2016, 23:40
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
11-09-2016, 15:55
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
10-09-2016, 23:58
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
ego olo den tha milao kai den exo vali glosa mesa mou
10-09-2016, 18:59
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
pes ki esi kati.. :)
10-09-2016, 18:55
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
10-09-2016, 14:19
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
kalimera.. ime poli stenaxorimenos apo xtes me ola auta pou ipame, mou ipes kati kai tora niotho ipeythinos, den thelo pote na skeftis oti itan ena astio, na mi to skeftis pote auto, me pirazi para poli, kapote itan pio eykolo gia mena na ta paratiso ola kai to eixa kani 2 fores, kai mono o aeras pou anapneo eki mou ftani giati sigoura exi kati apo sena :)
10-09-2016, 07:35
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
kalinixta... kalo vrady *kalinixta* :) *bb*
10-09-2016, 01:42
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)