Εκτός σύνδεσης
attack
(¯`´.¸★??????? ??? ??????★ ¸.´´¯)
Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
01-09-2016, 21:22
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
kalispera... kalo mina.. tha to xexnaga :)
01-09-2016, 15:12
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας34χρ.
NIKLEON πες αλεύρι η LORNA σε γυρεύει
ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΟΣ ΓΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙΣ ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΓΕΛΟΙΕ
Όλη η αλήθεια για το ποιος είναι ο NIKLEON τη βγάζει στις 23-08-2016 η LORNA
LORNA
23-08-2016, 12:25:32
μιστερ δε γραφω οτι θελω...εσυ ο ιδιος δηλωνες 79 ετων με φωτο σου πριν μηνες που σε εκανα φιλο... απλα μου εκανε εντυπωση οταν απο καιρο ξαναπηκα εδω και ειδα οτι ο φιλος της τριτης ηλικιας που ειχα δηλωνε 27 και επειδη ειμαι και λιγο πειραχτηρι σου εκανα σχολιο με χιουμορ παντα...αλλα εσυ δε χαμπαριαζεις...δε σε παρεξηγω ομως γιατι η διαταραχη μνημης ειναι συχνη στην ηλικια σου το ξερω καλα κι απο τον παππου μου και μια συμβουλη με αγαπη παντα η καραμπογια δεν σου κοβει χρονια ...[/b]
01-09-2016, 13:08
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
01-09-2016, 01:21
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟ ΦΡΙΚΙΟ.ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ
ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ. ΘΑ ΤΟΝ ΧΩΣΩ ΜΕΣΑ ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΡΡΩΣΤΟΣ.
ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ .
ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΣΟΓΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ
ΠΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.....
ΤΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΩ ΚΙΟΛΑΣ ...
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΣΚΑΤΟΓΡΙΑ ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ?
ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΛΥΣΣΑΞΕΙ Ο ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ (καθ' υπέρβαση ,όπως λέει κι ο ίδιος χαχαχαχααχ) μαλ......κίες.
στειλε τον στο διαολο.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΡΝΤΑΣΊΝΑ ΟΜΟΡΦΗ ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΊ ΜΑΣΣΣΣΣΣ
*fili2* *fili2* *fili2*
31-08-2016, 16:07
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας27χρ.
Δεν θα ξανά ασχοληθώ μαζί σου με νευρίασες γιατί θίγεις τον ανδρισμό μου σαν κατίνα που είσαι . Εσύ δεν έχεις άλλη ασχολία εγώ καθ` υπέρβαση ασχολούμαι με σένα και τον ανώμαλο φίλο σου.
Αυτό είναι το πρόσωπο μου και δεν το αλλάζω όπως εσύ.
ΤΕΡΜΑ
31-08-2016, 13:01
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας27χρ.
Αδελφή νοσοκόμα είναι ο γιος σου και ο εγγονός σου μωρή παλιόγρια που γέρασες και μυαλό δεν έβαλες Άντε πήγαινε να τον βρεις στα ΚΑΠΙ της Ρόδου είσαστε συνομήλικοι με τα ίδια μυαλά
31-08-2016, 09:27
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
kalo vrady.. I skepsi taxideui poli grigora mporis se mia mera na pigenis kai na erxese athina thesaloniki xiliades fores :)
31-08-2016, 03:13
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
auta einai ta provlimata tou kakou! ego ematha n anagnorizo ta proeidopoiitika simadia,evala stin akri adinamies kai elattomata kai tha prepi tora na kanoume to stauro mas na vrethi mia lisi :)
31-08-2016, 00:03
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
30-08-2016, 21:33
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας27χρ.
Συνεχίζει τα μπάνια η προεδράρα σου.
Πηγαίνει στις παραλίες της Ρόδου και βλέπει κώλους , μπορεί να κάνει και τίποτε άλλο ένας που έχει πιάσει τα 80 !!!!!!
30-08-2016, 11:40
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
:D *fili2* *fili2* *fili2*
30-08-2016, 08:01
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
eeeeeeee ti kani aytos edo pera den xriazomaste kamia frontida mporoume kai moni mas! kalispera.. --- esi mi fovase pantos fotografia einai. :)
29-08-2016, 23:39
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
:D :D :D ;) ;) ;) :p *fili2*
29-08-2016, 22:33
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
ειδες κοριτσακι μου φροβτιζω για σενα!!
σμουτς σμουτς σμουτς!*bingo* *bingo* :D :D *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *ast3* *ast3*
29-08-2016, 22:31
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!
ΟΛΑ ΚΑΛΑ .
ΕΔΩ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΤΣΑ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΚΤΩΒΡΙΟ.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ !!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ
*fili2* *fili2* *fili2*
29-08-2016, 14:35
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
to idio ki ego pote den tha mporousa epita ego fteo gia oti egine
29-08-2016, 14:04
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
an kimitho isos se do sto oneiro mou, an oxi tha ise panta sto mialo mou kalo vrady oneira glika kalinixta :) *bb* *parigorw* *kalinixta*
29-08-2016, 02:55
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
mou eixes pei xamogela kapote ki ego den mporousa oute na miliso isos giati pote den egina o eautos mou pou itheles, omos iparxi kati allo mesa mas poli anotero pou kani ton eauto mas na ntrepete, kapies fores auto se kani na mi mporis n paris anapnoi ki alles fores se kani na skoupizis ta dakria sou gia na mi se vlepoun :)
29-08-2016, 02:37
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
29-08-2016, 01:15
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)