Εκτός σύνδεσης
attack
(¯`´.¸★??????? ??? ??????★ ¸.´´¯)
Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
Εκτός σύνδεσης
άνδρας27χρ.
Είδες κατάντια το KRIARI που είναι η πιο πρόστυχια έκδοση του NIKLEON
« γράφει ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΦΙΚΙ-ΦΙΚΙ?????»
βγήκε στην γύρα μήπως και ψαρέψει καμιά πεινασμένη γιατί και τέτοιες υπάρχουν πολλές εδώ μέσα
02-08-2016, 15:29
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
:D :D ομορφο μηνα φιλεναδουλα μου*fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2*
02-08-2016, 07:41
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
ΚΑΛΟ ΜΙΝΑ ΕΒΟΥΛΑ
01-08-2016, 13:46
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Τπτ αλλα που τις βρισκεις ολες αυτες τις πικ;;
31-07-2016, 12:00
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
29-07-2016, 11:13
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
ειμαι καλο μεντιουμ ευακι μου γλυκο;;
27-07-2016, 15:44
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
27-07-2016, 15:39
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας46χρ.
*glwssa2*
27-07-2016, 14:00
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
ΚΑΛΙΜΕΡΑ ΕΒΟΥΛΑ
27-07-2016, 12:08
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
27-07-2016, 11:44
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
φιλια κοριτσακι μουυυ:D :D :D *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2*
27-07-2016, 11:31
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Τωρα ειμαι απο τηλ αργοτερα
27-07-2016, 10:59
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
αφου καλέ φραουλίτσα εσένα που είσαι κορίτσι δεν σε νοιαζει πόσο χροών είσαι και σπαζεις φούσκες, εμάς γιατι να μας νοιαζει που θέλουμε να σπαμε παρθενιές?
χαχαχχαχαχαχα
:D :D :D *xaxa2* *fili2* *fili2* *fili2*
27-07-2016, 00:10
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
*glwssa6* *glwssa6* *yioupi* *yioupi* *yioupi*
26-07-2016, 21:43
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
26-07-2016, 12:46
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
οκ :D :p
26-07-2016, 12:42
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
το αγαπημενο μου τραγουδι!!
σε ευχαριστω!!
εισαι μεντιουμ!!
μηπως απο ευα να σε λεω καλυτερα μανταμ ζαιρα το μεντιουμ;;
26-07-2016, 12:39
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
26-07-2016, 12:39
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Τι κουκλιτσα που εισαι...
Φιλεναδα εισαι πιο κουκλα και απο μενα
26-07-2016, 11:01
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
KALO SU SABATOKIRIAKO
23-07-2016, 12:31
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)