Εκτός σύνδεσης
attack
(¯`´.¸★??????? ??? ??????★ ¸.´´¯)
Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
:D :D :D
*xaroumenos* *xaroumenos* *xaroumenos*
*fili2* *fili2* *fili2*
21-05-2016, 19:29
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
Δεν ασχολούμαι έτσι κι αλλιώς με τους υποκριτές μικρό μου....
Μπορεί να άργησα να τους αντιληφθώ, αλλά με τον καιρό με τις πράξεις και τα λόγια τους....αυτοκαταγγέλθηκαν !!!!!!!!
Χαίρομαι που εσύ τους είχες μυριστεί νωρίτερα από μένα !!!!!
:D :D :D *sygxaritiria* *sygxaritiria* *sygxaritiria*
*fili2* *fili2* *fili2*
21-05-2016, 19:12
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
Τολμάει κανείς να με πειράξει ζουζουνίτσα? Μην ανησυχείς εχω κι εγώ μπράτσα
Ιδίως οι υποκριτές δεν έχουν τσαγανό γι' αυτό.
Απλά σε παραδέχτηκα που .....ξεβράκωσες... τους υποκριτές και ανήθικους που κρύβονταν πίσω από ένα επίπλαστο ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ...
:D :D :D
*sygxaritiria* *sygxaritiria* *sygxaritiria*
*fili2* *fili2* *fili2*
21-05-2016, 19:06
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
Τελικά μικρό μου ορισμένοι/νες παρά το επιτηδευμένο ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ δεν αργούν να αποκαλυφθούν και να αποδειχθούν οι κρυμένες πίσω από αυτό .....πομπές και η υποκρισία τους......
Είναι για λύπηση δεν συμφωνείς?????
:D
*fili2*
21-05-2016, 18:28
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
21-05-2016, 17:03
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
Πάντα διαπιστώνω πόσο εύστοχες, επιτυχημένες και ρεαλιστικές είναι οι παρατηρήσεις σου γλυκιά μου !!!!!!
Εύγε μικρό μου !!!!!!
:D :D :D
*fili2* *fili2* *fili2*
21-05-2016, 00:33
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Δοντακι δεν δειχνει...αλλα ματάκι κανει το μικρο...:D :p αντε με κολλησες και μενα τωρα...:) :D *yioupi*
20-05-2016, 23:29
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
20-05-2016, 22:41
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
<3 <3 αγαπη μ
20-05-2016, 22:28
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
γυναίκα26χρ.
Thenx kouklara m.....vre ton paliokero dn pirazi glikia m pigene to allo savatokiriako!!!:) filoures agapi.....*love*
20-05-2016, 22:16
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
*gelaw1* *gelaw1* *gelaw1* *gelaw1* Κοριτσακι μου εσυυυ;) ;) *fili2* *fili2*
20-05-2016, 19:35
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
20-05-2016, 18:50
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Στον οδοντίατρο το εστειλα το κοριτσάκι καλεε...τι νομισες εσυ? :) :D :p :O (H) *xaxa*
20-05-2016, 18:33
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΟΝΟ
20-05-2016, 17:24
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Ακριβως ετσι Σενιορα..αφου τα ξερετε καλύτερα απο μενα...*bingo* :D
κι'εγω το εψαξα τωρα και ειδα οτι ετσι λειτουργει...*bingo* :D *yioupi*
Χαιρεται!..:D *sfyr*
20-05-2016, 17:06
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
Πολύ σωστή η παρατήρηση σου μικρό μου για το.....φαίνεσθαι.....!!!!
χαχαχαχα
το πρόσεξες κι εσυ ε?
:D :D :D
*fili2*
20-05-2016, 15:02
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
γυναίκα26χρ.
Kl edo tin paleuo ase ase re euaki poli anxos!!! Tepsa ta nea s kouklara m
20-05-2016, 13:33
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Τι κανεις κι καλο σαββατοκυριακο να περασεις ομορφα:*
20-05-2016, 12:02
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Καλημερα γλυκια μ!
20-05-2016, 11:15
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
kapote isoun ki esi edo, alla isos kourastikes ki esi, exi omos tosa na diavazi kanis edo pou den theli na figi pote ki an figis apo do kapia mera ayto tha gini to spiti mas tha s agapo tha sou milao tha fero krevati psigio kouzina ki oti allo xriazete kai tha imaste edo mazi gia panta! :) *parigorw* ena xadi sta malakia sou itan kalinixta *bb*
20-05-2016, 01:21
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)