Εκτός σύνδεσης
attack
(¯`´.¸★??????? ??? ??????★ ¸.´´¯)
Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
γουσταρω καλλιτεχνικο κουρεμα και μετα σαλονι για αρμεγμα οκ..:D :D ;)
20-03-2016, 17:34
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Σε λατρευω λατρεια μου επισης να περασεις ομορφα;):):)*love* *love* *love* *love* :D :D :D
20-03-2016, 16:10
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
e tote gerontokori the ine o seirios afou den ise esi *gelaw1*
19-03-2016, 23:15
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Ζωη μου<3<3
19-03-2016, 20:28
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
αλλα οχι ειναι:D :D *bingo* πολυ ομορφο γελαδακι οποτε περιοπτη θεση σε σταυλο
19-03-2016, 15:28
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Δικαιωματικα της αξιζει ςνα υπεροχο κουρεμα και μετα ξερεις....
ΣΦΑΓΕΑΣ!:D :p *gelaw1* *gelaw1* *bingo*
19-03-2016, 15:27
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
<3<3 γλυκια μ:D :D :D *love*
18-03-2016, 20:56
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
kalispera.. gia ta perastika tis mamas itan, kai pali s eyxaristo eisai poli kalo koritsi :)
18-03-2016, 18:53
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Σε ευχαριστω ψυχη μ φιλακια πολλα καλο σ σκ!!!!!!!!!!
18-03-2016, 13:33
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας40χρ.
Καλημερα στο πιο ομορφο και καλο κοριτσι!!!!*fili2*
18-03-2016, 10:07
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
*fili2* *fili2*
18-03-2016, 09:22
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
ευχαριστω φιλεναδουλα μου λες να φερουν τυχη...*bingo* *gelaw1* *yioupi* *yioupi* *fili2*
18-03-2016, 09:14
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
kalimera.. na sai kala kai s eyxaristo :)
18-03-2016, 08:38
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
17-03-2016, 21:42
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Γλυκια μου εσυ:*διαβασμα πολυ καρδουλα μου τρεξιματα πολλα καλησπερα εισαι καλα?
17-03-2016, 16:29
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ! χαραααα μου καλη:D *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2*
17-03-2016, 14:23
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
17-03-2016, 10:59
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
17-03-2016, 00:24
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
16-03-2016, 11:00
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Καλημερουδια Χαρα μου:D *fili2* *fili2* *fili2*
16-03-2016, 08:18
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)