Ο Παυλάκης μαθαίνει ποδήλατο γύρω από μια πλατεία. Στον πρώτο γύρο φωνάζει:
- Κοίτα, μαμά, οδηγώ χωρίς χέρια!
Στον δεύτερο γύρο:
- Μαμά, χωρίς πόδια!
Και στον τρίτο πια γύρο:
- Μαμά, χωρίς δόντια!
απαντήσεις
9
προβολές
8786
30-12-2011, 16:18
xaxaxaaxaxaxaxaaxaxaxaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxaxxaxaxaxaxxaxaaxxaaxaxaxxaxa
05-02-2012, 19:58
Χαχαχαχαχαχαχαχα καλόόόόόόόόόόοόόό
24-03-2012, 18:57
aaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxaxaxaaxa
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 10-11-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)2 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)6 απαντήσεις3.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-02-2010 • legender1 απάντηση10.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-09-2011 • beba6 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-01-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)5 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-09-2012 • ♥♥Love♥♥ (omorfoulalove)2 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
10 απαντήσεις7.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-05-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)22 απαντήσεις10.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-03-2010 • Loup-Garou4 απαντήσεις9.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-06-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)3 απαντήσεις7.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)3 απαντήσεις8.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-10-2012 • Νικολέτα! (nicoleta67)2 απαντήσεις8.4χ προβολές