Εκτός σύνδεσης
alexandroskostouros
ZOMBIMASTER
Ανδρας, 49 χρονών, Δίδυμοι.
Περιοχή: ΚΥΨΕΛΗ
Σχετικά μ'εμένα
Γενικά:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ,ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΕΡΓΕΝΗΣ,ΧΑΒΑΛΕΤΖΗΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ.
Ενδιαφέροντα:
Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ&ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΣΚΑΚΙ,ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΩΝ.
Αγαπημένη μουσική:
ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΜΕ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΛΑΙΚΟ&ΡΟΚ(ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ:ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΙΟΙ&ΠΥΞ ΛΑΞ)
Φίλοι (1442)
Jimakos11
δεν έχει δηλώσει φίλο
?? χρ.
GeorgeFil
άνδρας
39 χρ.
ElenakiMotionless
γυναίκα
30 χρ.
Εκτός σύνδεσης
i love metalcore
ΤρΕλΑ ΕρΩτΕυΜεΝη<3♥♥♥ (Kwnstantina4ever)
γυναίκα
25 χρ.
Εκτός σύνδεσης
Ολα εισαι εσυ για μενα |Γιώργος Κ.|<3
elliexristidou
γυναίκα
27 χρ.
Εκτός σύνδεσης
ΕΛΛΗ ΧΡΙΣΤΙΔΟΥ 16 LOVEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iris13
γυναίκα
31 χρ.
Τελευταίες επισκέψεις
ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)
άνδρας
25 χρ.
Εκτός σύνδεσης
Τελευταία επίσκεψη: 26-06-2026, 17:23:57
extremepatata
άνδρας
30 χρ.
Εκτός σύνδεσης
Τελευταία επίσκεψη: 13-09-2024, 10:48:06
dorakrtl
γυναίκα
26 χρ.
Εκτός σύνδεσης
Τελευταία επίσκεψη: 08-11-2023, 23:51:53
aphrodite345
γυναίκα
22 χρ.
Εκτός σύνδεσης
Τελευταία επίσκεψη: 27-11-2022, 15:30:29
rey mysterio4ever!!!!!!!!!! (xristodoulios)
άνδρας
24 χρ.
Εκτός σύνδεσης
Τελευταία επίσκεψη: 01-10-2022, 16:04:58
mikrosGiaErwtes
άνδρας
25 χρ.
Εκτός σύνδεσης
Τελευταία επίσκεψη: 09-04-2022, 15:10:07
Πρόσφατες ενέργειες
Σχόλια
Συνδέσου, για να γράψεις ένα σχόλιο στο προφίλ του.
γεια  σας
02-10-2017, 23:37
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
01-11-2016, 14:23
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
10-10-2016, 14:01
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
XRONIA POLLA ALEXI
27-05-2016, 21:43
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Τα γενεθλια ειναι σαν τα γλυκα!Μερικες φορες δε θες να ξερεις ποσα εχεις φαει...:D Χρονια σου Πολλα Αλεξ να τα εκατοστησεις...*sygxaritiria* *bingo* *xd* *xd* *xd*
27-05-2016, 10:28
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
19-05-2016, 16:13
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Γεια σου Αλεξακο! Εγω στο τρεξιμο κλασσικα! Εσυ ξερω χαλαρα για να κραταμε και τις ισορροπιες! Οσο για την απουσια σου αισθητη !Φιλακια πολλα κι απο μενα αγροτη μου τα λεμε!*fili2* *fili2* :D *fili2* *fili2*
26-04-2016, 13:03
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Ωστε ισχυουν οι φημες εγινες αγροτης τελικα..χαχα:D ειπα και γωωω... φιλακια χαιρομαι που εισαι καλα θα τα πουμε...*bingo* *bingo* :D
05-04-2016, 21:17
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)