13-04-2013, 16:00
H ΣΥΓΛΟΚΝΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ HACKIKO ΠΟΥ ΣΥΓΛΟΝΙΣΕ 100ΝΤΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!! ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΚΕΙΡΙΟΤΕΡΑ:Ο HACHIKO,ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1923!ΑΠΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟΝ HIDESABURO!ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕ TO AΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ!ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ Ο HACKIKO ΧΑΙΡΟΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΤΑΝ ΩΣΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ!!!!ΠΑΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΕ!!!!....ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΕΤΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ!!1
απαντήσεις
19
προβολές
78049
13-04-2013, 16:55
ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ!Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ HIDESABURO,ΤΟΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΛΛΑ ΕΦΕΥΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΗΠΩΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ!!
ΟHACHIKO ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ Χ9 Η 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΩΣΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΠΕΘΑΝΕ!!
O HACHIKO ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΙΣ 8 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 1935!



13-04-2013, 17:12

13-04-2013, 20:27
παντα οταν βλεπω αυτη τη τενεια κλαιω!
13-04-2013, 22:00
ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΩ!.ΜΕΤΑ ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΚΥΛΟ(ΣΚΥΛΙΑ)............ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ!.ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΚΛΑΨΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!........ΑΧ ΤΙ ΣΥΓΚΙΝΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ?..
14-04-2013, 10:23
ναι,οποτε και αν την βλεπω κλαιω!!!!!!!!!!!!
14-04-2013, 10:28
14-04-2013, 13:37
συμφωνω!ειναι πολυ συγκηνιτικο
24-06-2013, 13:31
ειναι πολυ συγκηνιτικη ταινια παντα οταν την βλεπω κλαιω και περνω τον σκυλο μου αγκαλια!!
18-11-2013, 19:35
='//////
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 27-06-2014 • NickBig1 απάντηση77.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-05-2015 • KoStAsR0 απαντήσεις76.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις170.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις109.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-02-2013 • XaraOk5 απαντήσεις75.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-05-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)7 απαντήσεις45.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-10-2013 • santo5 απαντήσεις74.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-07-2021 • dimitriscnn0 απαντήσεις100.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-09-2019 • NIKOSMPLE0 απαντήσεις74.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-09-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)3 απαντήσεις79.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-12-2013 • Εγώ δεν εγκαταλείπω κανέναν όταν έχουν ανάγκη... (maria235)1 απάντηση1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-02-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)8 απαντήσεις76.9χ προβολές