03-05-2013, 19:49
Γεια σας παιδια....επαιζα Φιφα 13 για περιπου 2 μηνες και μετα κατεβασα το ελληνικο patch και οταν πηγα να ανοιξω το παιχνιδι μου ελεγε οτι θελει rldea.dll τι πρεπει να κανω για να διορθωθει? το φιφα13 ηταν μουφα!!
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 26-03-2019 • Pelekivots3 απαντήσεις14.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-02-2016 • MikeP1 απάντηση15.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-03-2022 • Pol11 απάντηση18.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-04-2015 • Wook1e0 απαντήσεις13.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-04-2016 • apetrou924 απαντήσεις10.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-01-2012 • Τιρκουαζ Νεραιδα (arkoydi)65 απαντήσεις21.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-06-2016 • mellow1 απάντηση15.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-11-2013 • SANI4 απαντήσεις11.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-08-2024 • ansmike0 απαντήσεις15.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-01-2023 • FoibosDon0 απαντήσεις17.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-09-2015 • Mpampis60 απαντήσεις15.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-08-2018 • Codplayer2 απαντήσεις11.4χ προβολές