
09-10-2013, 15:00
Εδω γραφουμε τα στοιχεια μας (π.χ. Με λενε Στεφανο ειμαι 10 χρονων κι μενω στην κομοτηνη...το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το κοκκινο κι παω 6η ταξη)

απαντήσεις
2
προβολές
2381
12-10-2013, 13:27
Με λενε Ναντια και ειμαι 10 χρονων κι μενω στη λαρισα το αγαπημενο μου χρωμα ειναι το κοκκινο κι παω στη 6η ταξη
14-11-2013, 14:52
Με λενε Κλεοπατρα ειμ 15 κ μενω α9ηνα το αγαπημενο μ χρωμα ειν το γαλα2ιο κ παω 1η λυκειου
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 05-11-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)11 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-09-2012 • katerinakO11421 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-10-2012 • IriDa25 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-12-2012 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-10-2013 • SANI0 απαντήσεις1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-06-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)11 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-04-2014 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)5 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-03-2014 • NATAMAKIA0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-10-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)26 απαντήσεις5.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-09-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)4 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-08-2012 • katerinakO1142 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-07-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)3 απαντήσεις1.6χ προβολές