28-06-2014, 17:34
Οκ και εγω απαντησα το 1ο !! γιατι εχει πολλες ελλειψεις !!
24-07-2014, 21:22
12-08-2014, 20:35
ΟΝΤΩΣ,ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΞΕΝΑ!
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 05-12-2011 • liose.me (admin)23 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-08-2009 • liose.me (admin)0 απαντήσεις5.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-04-2015 • liose.me (admin)1 απάντηση13.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις109.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-04-2013 • Kings Of Angels (aptohtos)4 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-07-2021 • dimitriscnn0 απαντήσεις109.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-04-2015 • ٩(͡๏̯͡๏)۶ErwtaC٩(͡๏̯͡๏)۶ (TosoMonos)1 απάντηση76.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-02-2015 • vunleashed1 απάντηση80.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-04-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)2 απαντήσεις43.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-06-2016 • Μικρή Τύπισσα (Annouska)1 απάντηση10.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-11-2019 • bomber0 απαντήσεις76.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-02-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)2 απαντήσεις80.2χ προβολές