28-06-2014, 17:34
Οκ και εγω απαντησα το 1ο !! γιατι εχει πολλες ελλειψεις !!
24-07-2014, 21:22
12-08-2014, 20:35
ΟΝΤΩΣ,ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΞΕΝΑ!
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 15-08-2009 • liose.me (admin)0 απαντήσεις5.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-12-2011 • liose.me (admin)23 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-04-2015 • liose.me (admin)1 απάντηση13.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-05-2016 • Maria Nefeli (Nefeli30)1 απάντηση82.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις117.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-04-2011 • katsaridaki6 απαντήσεις81.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις135.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις132.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-09-2019 • bomber0 απαντήσεις79.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-07-2021 • dimitriscnn0 απαντήσεις100.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-05-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)2 απαντήσεις41.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις96.5χ προβολές