-Αρχικά ήμουν στον eu ne αλλά το μετέφερα αυτές τις μέρες στον eu west.
-Βρισκόμουνα plat 1 division στον east ,στον west είμαι plat V αφού το ανέβασα απο gold 1 που με ξεκίνησε,δεν έχω παίξει πάνω απο 10 παιχνίδια σε αυτόν τον server και κανένα ακόμα στο platinum(για όποιον θέλει να το ανεβάσει χωρίς να σκέφτεται αν θα γίνει veteran).
-Έχω όλους τους champions εκτός απο(Talon,Swain).
-Runes έχω κανονικά όσα χρειάζονται και είναι αρκετά πιστέψτε με+11 σελίδες για να τα φτιάξετε όπως θέλετε.
-Έπιπλεον έχω μέσα 7136 rp και 6550 Ip για όποιον θέλει να κάνει αγορές στο store με το καλημέρα.
Η τιμή είναι συζητήσιμη αν και το acc έχει καθαρή αξία πολύ μεγαλύτερη απο όσο γράφω παραπάνω.
01-08-2014, 00:07
Ξέχασα να γράψω την τιμή(δεν βρίσκω κάπου το edit) ,που λέμε το δίνω στα 200 ευρώ και μπορούμε φυσικά να το συζητήσουμε.
01-08-2014, 00:20
Να αναφέρω επίσης ότι έχω πολλά skins μέσα στα οποία τα legendary του udyr κ του ezreal.
*Η τιμή μάλιστα μετά απο σκέψη λόγω των καιρών που περνάμε κιόλας, πέφτει στα 150.
*Η τιμή μάλιστα μετά απο σκέψη λόγω των καιρών που περνάμε κιόλας, πέφτει στα 150.
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 04-12-2009 • flispig0 απαντήσεις37.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-09-2017 • giannisa0 απαντήσεις35.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-05-2016 • mellow0 απαντήσεις34.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-04-2013 • galaxizz22 απαντήσεις36.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-03-2019 • DimitrisR1 απάντηση35.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-02-2020 • ΤΣΙΡΚΟΛΑΝΟΣ0 απαντήσεις49.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-03-2011 • essediss5 απαντήσεις39.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-03-2015 • hawkiegg3 απαντήσεις38.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-11-2017 • Gremlin0 απαντήσεις35.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-02-2015 • georgetsl0 απαντήσεις35.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-11-2014 • Afrocrema1 απάντηση34.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-01-2019 • tycoonmaster0 απαντήσεις48.1χ προβολές