στην τιμή δεν περιλαμβάνεται ο κόπος που έκανα για να φτάσω το acount εκεί που είναι αλλά τα λεφτά που έδωσα για αμβροσία ώστε να ανέβει. και η τιμή πώλησεις του σε pm...
ανεμένω..
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 06-01-2013 • tseves0 απαντήσεις36.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-02-2016 • tomahok0 απαντήσεις35.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-05-2021 • AprosarmostosGr0 απαντήσεις103.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-09-2014 • Artemis693 απαντήσεις41.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-03-2018 • Rafasaris0 απαντήσεις35.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-06-2020 • Αναστασης1 απάντηση48.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-02-2016 • Ryukkk0 απαντήσεις36.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-12-2013 • laengoroth0 απαντήσεις36.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-02-2024 • titoboy110 απαντήσεις35.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-04-2015 • Wook1e7 απαντήσεις36.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-06-2015 • xabales930 απαντήσεις35.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-10-2010 • jio0 απαντήσεις38.5χ προβολές