Γειά σας, κάνω την εξής ερώτηση πώς γίνεται στο λιώσε να στείλεις μήνυμα από κινητό σε φίλο. αν δεν γίνεται φτιάξτε το. ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 01-07-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)0 απαντήσεις44.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-02-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)2 απαντήσεις80.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-07-2014 • ΑναστασιαOtherHalfღ ΗρωOneAndOnly♥ (marakiDj)0 απαντήσεις6.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-09-2019 • bomber0 απαντήσεις79.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-05-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)2 απαντήσεις41.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-09-2021 • dimitriscnn0 απαντήσεις128.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-03-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)15 απαντήσεις7.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-09-2012 • ••a♥L♥e♥3♥a♥N♥d♥R♥a♥•• (alexandra1161)2 απαντήσεις18.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-04-2015 • ٩(͡๏̯͡๏)۶ErwtaC٩(͡๏̯͡๏)۶ (TosoMonos)1 απάντηση76.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-04-2015 • selenasofia1 απάντηση75.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-09-2013 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)7 απαντήσεις45.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-10-2013 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)4 απαντήσεις44.8χ προβολές