15-12-2013, 18:31
χαχαχαχαχαχα
02-03-2014, 19:32
pragmatika omws me kanenan dustixos
9elw na erwteutw!!!!!
21-04-2014, 20:02
εγω θα τα εφτιαχνα με καποιον που με αγαπάει , με προσεχει, δεν μου χαλαει τα χατηρια, και με λιγα λογια γινετε λιομα για εμενα.. Αλλα ότι θα μου προσφερει αυτό το ατομο ετσι θα του το ανταπωδω...
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 26-09-2012 • pennysmile29 απαντήσεις5.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)2 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-12-2012 • SANI1 απάντηση1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-10-2012 • glikoulaki (IRENE1490)0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-06-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)11 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-04-2014 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)4 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-02-2013 • spitogatos3 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-10-2012 • IriDa16 απαντήσεις3.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-06-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)29 απαντήσεις4.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-10-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)27 απαντήσεις3.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-10-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)3 απαντήσεις3.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-04-2012 • kimon1151 απάντηση2.4χ προβολές
