16-04-2012, 20:32
Γινεται να στελνουμε περισσοτερα σχολεια,βιντεα,εικονες στα μηνυματα φιλων σε μια μερα
απαντήσεις
2
προβολές
43274
16-04-2012, 23:53
Οχι, εχει περιοριστει σε ενα την ημερα για αποφυγη καταχρησης καθως ο σκοπος δημιουργιας αυτης της δυνατοτητας ειναι να στειλεις ενα "σημαντικο" μηνυμα προς ολους τους φιλους σου.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις147.7χ προβολές
-
9 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις104.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις134.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-05-2014 • Astella0 απαντήσεις74.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-08-2012 • ••a♥L♥e♥3♥a♥N♥d♥R♥a♥•• (alexandra1161)2 απαντήσεις5.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-04-2011 • katsaridaki7 απαντήσεις77.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-09-2019 • bomber0 απαντήσεις79.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-03-2013 • sE lAtReUo <3 <3 (LittleBadGirl)3 απαντήσεις2.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-07-2014 • ΑναστασιαOtherHalfღ ΗρωOneAndOnly♥ (marakiDj)0 απαντήσεις6.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-07-2014 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)0 απαντήσεις44.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-11-2019 • bomber0 απαντήσεις76.0χ προβολές