12-06-2012, 16:05
ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΟΜΩΣ ΑΜΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΧΑΘΩ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΞΟΤΩΝ ΕΝΩ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΒΛΕΠΟΜΑΣΤΕ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΛΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 14-12-2011 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)4 απαντήσεις6.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-12-2011 • beba5 απαντήσεις19.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-11-2013 • SANI1 απάντηση15.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-12-2011 • Κατερινααα❤ (Beba [junior])12 απαντήσεις19.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-02-2014 • SANI0 απαντήσεις21.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-07-2012 • Ευαγγελος Εξ 'ντι (unotricks)8 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-04-2012 • Κωστης!! (kifounas)11 απαντήσεις17.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-02-2014 • santo0 απαντήσεις17.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-06-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)1 απάντηση18.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-06-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)13 απαντήσεις17.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)4 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)4 απαντήσεις17.4χ προβολές