16-06-2012, 14:15
Γινεται στο avatar να μπορουμε να βαζουμε κινουμενες εικονες και στο σχεδιασμο?????
απαντήσεις
4
προβολές
1550
29-07-2012, 18:23
Κατερίνα για να σου απαντήσει ο admin πρέπει να πας εκεί που λέει συζήτηση για το forum και το site..να δημιουργήσεις ένα θέμα με την ίδια την ερώτηση και θα στο απαντήσει ο Admin
31-07-2012, 00:26
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ???????????????? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx i me ti pota
31-07-2012, 00:29
Σχετικά με την ερώτηση ρώτα την konstantina19 αυτή έχει μια κινούμενη εικόνα με τον JB
και αν δεν θες να την ρωτήσεις πάνε κέντρο βοήθειας και δες πώς γίνεται..
και αν δεν θες να την ρωτήσεις πάνε κέντρο βοήθειας και δες πώς γίνεται..
Διάβασε και αυτά
-
5 απαντήσεις3.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-08-2013 • Κορινα χδ (7778)9 απαντήσεις5.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-12-2013 • Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΤΣΟΥ (rania34)2 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-06-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)11 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-04-2014 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)5 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-03-2011 • #Barbie♥ (Pitsirika)6 απαντήσεις2.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-11-2013 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)0 απαντήσεις1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)3 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-01-2013 • SANI1 απάντηση1.4χ προβολές
-
0 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)23 απαντήσεις3.2χ προβολές