23-09-2012, 17:41
Σε ειδα και σε εροτεφτικα με ειδες και με εροτεφτικες μετα μου τα ζιτισες με ανχος και σου απντισα ναι και τιν επομενι μερα μεχοριζεις μονο ενα πραγμα θα σου πο σε αγαπω την αλη μερα μου λες με αγαπας μετα σου λεο οχι δεν με αγαπας και μου λες οκπ χεστικα τι να πο ρε φιλε
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 22-04-2012 • I'M brOKen :/ (Demy)8 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-10-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)27 απαντήσεις3.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-01-2012 • Τιρκουαζ Νεραιδα (arkoydi)15 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-10-2015 • kourlias2 απαντήσεις42.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-10-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)3 απαντήσεις3.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-02-2012 • IriDa102 απαντήσεις10.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-02-2013 • antrianaki! (antrianami)0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)25 απαντήσεις3.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-05-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)12 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
12 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-09-2012 • pennysmile29 απαντήσεις5.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-01-2013 • I'M brOKen :/ (Demy)27 απαντήσεις4.7χ προβολές