29-12-2012, 16:24
ρε παιδια με παρεξηγησατε για πλακα το ειπα οπως το λετε και εσεις βλακιες γραφω νταξει σταματηστε... ! <3
νταξει? ρε παιδια?
29-12-2012, 16:37
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΒΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
29-12-2012, 17:47
Εντάξει!!!!!!!!Επίσης τώρα πια αρχίζεις να γίνεσαι καλύτερη!!!!!!!!!!!!!!Δεν ξέρω πως έγινε αυτό αλλά μπράβο συνέχισε έτσι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14-08-2013, 21:09
και αν κανεις πλακα εμεις τι σου φταιμε;;;;;;;;το εχεις καταλαβει οτι προσβαλλεις;;;;;;;;;;;
14-08-2013, 21:09
14-08-2013, 21:10
sorry ok ειδα οτι καλυτερεψες
10-09-2013, 14:03
10-09-2013, 18:45
na soy po esena den ua soy arese na se lei kapios xazh epeidh den eisai eisai filh toy.Kai olos o kosmos den goystarei na kauetai na diabazei tis blakeies soy ok?Den exeis ti na kaneis kai anebazeis malakies sto forum.
10-09-2013, 18:48
as elpizo oti htan mono plaka.Pantos mas prosbaleis poly me ayto na jereis
16-09-2013, 21:49
Ρε αι γαμησου!Κοιτα τον εαυτο σου μωρη κ μετα μιλα -.- οχου δλδ ελεοςς ρρ
31-07-2016, 12:14
Δεν εχεις. Κατι αλλο ν κανεις;; αν ησουν αληθινη δν θα μας ελεγες χαζους;; γκεγκε;;
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 08-06-2013 • Κωστης!! (kifounas)0 απαντήσεις1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)3 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-12-2012 • kimon1150 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-05-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)1 απάντηση1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)23 απαντήσεις3.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-09-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)4 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-05-2012 • Κωστης!! (kifounas)23 απαντήσεις3.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-10-2013 • ~♥Never Stop Dreaming♥~ (stefan0ykos)0 απαντήσεις3.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)27 απαντήσεις5.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-05-2016 • Bizz11 απάντηση1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-11-2012 • Αθηνά Ολσεν. (AthiNaa)33 απαντήσεις5.0χ προβολές
-
0 απαντήσεις1.4χ προβολές