Εκτός σύνδεσης
attack
(¯`´.¸★??????? ??? ??????★ ¸.´´¯)
Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).

Ναι αλλαααα...καληνυχτα με καληνύχτα εχει διαφορα καλεεε....:D :p :$ την κουκουβάγια γιατι την εστειλες;..:O *gelaw1*
07-07-2016, 00:02
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
to ida :)
06-07-2016, 23:21
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
τρεχο γριγορα στο προφιλ μου να δο τι μου εγραπσεσ
06-07-2016, 23:17
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
γυναίκα26χρ.
Popopopo ti thea ime afti r pedi mm
05-07-2016, 17:52
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
kalispera.. thelo na sou po polla alla prepi na pao sti doulia tora, den eixa pai diakopes apla eixa spasi ton Ipologisti kai mou ftiaxane allon me windows 10 kai prepi tora na matho pos na sou stelno video kai foto giati aytos einai diaforetikos
05-07-2016, 17:07
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
:) :) :)
05-07-2016, 16:54
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
:) :) :) :)
05-07-2016, 16:54
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
:) :) :) :) :)
05-07-2016, 16:54
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Επισης καλη μου και καλα να περνας!!!!!!!!!!
05-07-2016, 16:19
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
καλημέρα πουλακι-κολυμβήτρια !!!!!!!!!!!!
περισσότερο απ όλα να προσεχεις τις.......τσούχτρεςςςςςςςς
:D :D :D
*fili2* *fili2* *fili2*
05-07-2016, 12:31
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Δεν ξερω πουλάκι μου...λενε οτι εχουν κανει μεγαλη ζημια τα λαγόψαρα(ψαρια απο τροπικες θαλασσες)..ειναι παμφάγα..Να προσεχεις οταν κολυμπας...δεν ξερω βεβαια αν τρωνε γοργόνες...αλλα αν δεις κανενα ρωτα το...*gelaw4* :D :p :$ *fili2* *xaroumenos*
04-07-2016, 20:08
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΑΚΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ
ΑΥΤΟΣ Ο ΡΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Ο ΒΛΑΚΑΣ
ΕΒΡΙΣΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ.
ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ?
ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΦΟΔΡΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΒΛΑΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ....ΑΥΤΟΚΛΗΤΟ....(ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ) ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΣΟΥ ,
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
:D :D :D
*fili2* *fili2* *fili2*
04-07-2016, 15:21
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
καλημερα αγαπη μου κλα εσ?;) καλη εβδομαδα!!!!
04-07-2016, 12:28
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Θα πεινάσουμε εφετος μου φαινεται..δεν υπαρχει τιποτα απο λουτσο..:( στειλε καμμια τηγανίτα να βολευτούμε καλε..*bingo* :D :p :O :$ *fili2* *xaroumenos*
03-07-2016, 23:31
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΡΟΕΔΡΙΝΑ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ
ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΗΤΑΡΑ ΤΟ ΡΕΜΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΑΡΑ ΛΕΝΕ
ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥΣΤΑΡΑΣ-ΠΙΣΩΓΛΈΝΤΗΣ-ΦΙΚΙ-ΦΙΚΙ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
:D :D :D
*fili2* *fili2* *fili2*
ΚΑΛΆ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ?
03-07-2016, 22:56
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
03-07-2016, 20:45
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
03-07-2016, 20:44
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
:D :D :D *bingo* *gl1* *gl1* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2*
03-07-2016, 10:54
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Σε βλεπω very busy αυτες τις μερες..οποτε ελπίζω να πας καλα και εφετος! *bingo* :D :p *xor* *fili2* *xaroumenos*
02-07-2016, 19:57
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας??χρ.
καλημέρα γοργονα του Θερμαικού όπως σε λέει και ο Σείριος
χαχαχαχαχαχα
*fili2* *fili2* *fili2*
02-07-2016, 13:07
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)