Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
Εμφανίζονται σε αυτήν την σελίδα σχολίων:
καλημερα κουκλα!!!
27-06-2016, 11:19
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
που δεν σου μιλαω?
27-06-2016, 11:17
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
α οκ
παντως υπαρχουν πολλοι τρελοι εδω μεσα! οπως εγω!!
φανταζομαι να το χεις καταλαβει!
παντως υπαρχουν πολλοι τρελοι εδω μεσα! οπως εγω!!
φανταζομαι να το χεις καταλαβει!
27-06-2016, 11:16
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
οχι ρε για πλακα το πα!!
δεν το καταλαβες?
σορρυ αν το πα εγω λαθος
δεν το καταλαβες?
σορρυ αν το πα εγω λαθος
27-06-2016, 11:11
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
sexy selfie??
κοπελαρα μου βγενεις sexy selfie??
κοπελαρα μου βγενεις sexy selfie??
27-06-2016, 11:01
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
σορρυ τελεια φωτο!!
27-06-2016, 10:58
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
κουκλα γιατι εβγαλες την φωτο?
27-06-2016, 10:57
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
τι εγινε καλεεεε;;;εχω χασει επεισοδια ετσι;;;δεν εχω καταλαβει ακομα για ποιο λογο μαλωσατε..ελπιζω να τα βρητε συντομα γιατι ειναι κριμα ησασταν καλα φιλαρακια απ οτι θυμαμαι..το προφιλ μου ειναι για τους φιλους μου μπορουν να γραψουν οτιδηποτε δε με πειραζει...αντε και θα μου καει και η τηγανιταααα...
27-06-2016, 10:27
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
καλησπερα μαναρι μ!!!
26-06-2016, 15:54
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

25-06-2016, 12:54
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Μιαοοοοο ζουζουνελλλ
25-06-2016, 12:50
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Σου στελνω ενα γλυκάκι επειδη ξερω πως σ'αρεσει!
25-06-2016, 09:45
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Χαρααα μου εσυυυυ
24-06-2016, 12:15
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
24-06-2016, 07:03
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Πως με πιανεις βρε Ευα...
καλησπέραααα καλα να περνας!
23-06-2016, 20:02
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
καλημέρα κοριτσάρα
πολύ καλό το τραγούδι και με νόημα αλλά αλλού ήθελες να το στείλεις εεεεε? Μόνο που εκεί δεν θα το εστελλες με πολλή αγάπη
χαχαχαχαχα
πολύ καλό το τραγούδι και με νόημα αλλά αλλού ήθελες να το στείλεις εεεεε? Μόνο που εκεί δεν θα το εστελλες με πολλή αγάπη
χαχαχαχαχα
23-06-2016, 11:10
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)


