Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
Εμφανίζονται σε αυτήν την σελίδα σχολίων:

Βρες και καμμια γκομενούλα στον σκυλακο μου..ειναι πολυ ερωτιαρης και δεν θελω να παθει κατάθλιψη ΟΚ?..καλημέρα και καλη ορεξη!
18-06-2016, 13:44
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Η παιδεία είναι σαν την στύση αν την έχεις φαίνεται!!!
Πολύ σωστό
Πολύ ωραίο
Πολύ έξυπνο
Πολύ σωστό
Πολύ ωραίο
Πολύ έξυπνο
18-06-2016, 12:48
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Καλημεραααα χαρα μου μακιαα μακια μακιαα
18-06-2016, 07:28
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
αγαπς τον γιαννη??
17-06-2016, 14:32
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Δψσεεεε ετσιιι αυτο ειναι να μην μπορεις να παρεις ανασα
κοριτσακι μουυυ
16-06-2016, 07:11
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Σου στελνω τον σκυλάκο για διακοπες...Την μπριζόλα την θελει στο καρβουνο εε?..
15-06-2016, 23:45
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
ΚΑΛΙΜΕΡΑ ΕΒΑ ΜΠΙΚΙΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΙΕΡΗ

15-06-2016, 16:03
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Xaxxaxaxax xerome....toulaxiston kanis kai diakopes....kalimeroudia kai filoures koritsara
15-06-2016, 10:14
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Σου στελνω την μικρη να σου πει...
14-06-2016, 20:49
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Xaxaxxaxaxax emmm vasika troxeo itan..ase ase p n s po tora......ntaksi fatsa tha ime.....esi ti kn zouzouna kl ise??
14-06-2016, 18:39
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Απο τα φατσάκια που ειχα στο σχολιο, επρεπε να καταλάβεις οτι εκανα πλακα...
13-06-2016, 18:31
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Gia s koritsara.m mpravo to koritsi m.....ee ntaksi ena podi espasa...nataksi more s euxaristo poli...zouzounaki m ta nea.s koukla m
13-06-2016, 14:56
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

καταλαβαααα..ηθελες να με καπελώσεις και μου ερριξες το παιχνίδι....
12-06-2016, 12:39
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)


