Εκτός σύνδεσης
attack
(¯`´.¸★??????? ??? ??????★ ¸.´´¯)
Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
Γυναικείος ελιγμος...:D *gelaw4*
05-06-2016, 18:14
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Μια διευκρίνιση...εννοειται τον εγωϊσμο που υπάρχει στο αντίθετο φυλο η τον δικο μας ?:D :D
05-06-2016, 18:07
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

*omg5* :O ...Τοσο απλααα και δεν το ειχα καταλάβει δηλ. πρέπει να χανω λαδια σινιορα...:) :D Θενκςς κατανοητό! *bingo* :D
05-06-2016, 17:53
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Καλησπερα καρδουλα μου!!! επισης να σαι καλα!!!!
05-06-2016, 17:47
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Στις σχεσεις ανάμεσα σε ενα ζευγάρι...Θα πρεπει να υπάρχει ατομικος εγωϊσμος ? και αν ναι...τι θα πρεπει να προηγείται...Το αισθημα...η ο ατομικός εγωϊσμος ?? :)
05-06-2016, 17:44
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Κρισεως...εμπιστεύομαι την κριση σας! :) :D
05-06-2016, 17:36
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
05-06-2016, 17:29
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
05-06-2016, 17:25
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

καλημέρα σινιορα...Θα ηθελα να κανω μια ερώτηση..αν μου επιτρέπεται βεβαιαα.....:) gracias.....:)
05-06-2016, 10:11
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
04-06-2016, 22:15
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
άνδρας40χρ.
*fili2* *fili2* *fili2* κουκλι ευακι ^^
04-06-2016, 18:02
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
04-06-2016, 17:13
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Ποιο κορμί σε ταξιδεύει;;;;;;;;;;;
04-06-2016, 17:02
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Εκτός σύνδεσης
δεν έχει δηλώσει φίλο??χρ.
Ελα να βλεπω high scores απειραχταααα!!!!!!!!*xeirokrotw* *lol* *gelaw1*
03-06-2016, 21:58
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
02-06-2016, 19:58
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
:):) καλη μου σε ευχαριστω:*
02-06-2016, 13:54
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
02-06-2016, 12:16
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
Σε ευχαριστώ κοριτσι μου ομορφο και εσυ το ιδιο εισαι απο σενα πηρα και καληνυχτα και καλο βραδυ!!!! σε φιλω
01-06-2016, 23:40
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 

Γεια σου κοριτσακι μουυ.:D :D *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* *fili2* μακια μακια μακια
01-06-2016, 19:36
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
 
:*:*:*Κοριτσακι μ
01-06-2016, 17:36
 
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)