Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
Εμφανίζονται σε αυτήν την σελίδα σχολίων:
Γυναικείος ελιγμος...
05-06-2016, 18:14
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Μια διευκρίνιση...εννοειται τον εγωϊσμο που υπάρχει στο αντίθετο φυλο η τον δικο μας ?
05-06-2016, 18:07
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

05-06-2016, 17:53
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Καλησπερα καρδουλα μου!!! επισης να σαι καλα!!!!
05-06-2016, 17:47
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Στις σχεσεις ανάμεσα σε ενα ζευγάρι...Θα πρεπει να υπάρχει ατομικος εγωϊσμος ? και αν ναι...τι θα πρεπει να προηγείται...Το αισθημα...η ο ατομικός εγωϊσμος ??
05-06-2016, 17:44
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Κρισεως...εμπιστεύομαι την κριση σας!
05-06-2016, 17:36
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

καλημέρα σινιορα...Θα ηθελα να κανω μια ερώτηση..αν μου επιτρέπεται βεβαιαα.....
05-06-2016, 10:11
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Ποιο κορμί σε ταξιδεύει;;;;;;;;;;;
04-06-2016, 17:02
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Ελα να βλεπω high scores απειραχταααα!!!!!!!!
03-06-2016, 21:58
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
02-06-2016, 13:54
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Σε ευχαριστώ κοριτσι μου ομορφο και εσυ το ιδιο εισαι απο σενα πηρα και καληνυχτα και καλο βραδυ!!!! σε φιλω
01-06-2016, 23:40
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

Γεια σου κοριτσακι μουυ.
01-06-2016, 19:36
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
:*:*:*Κοριτσακι μ
01-06-2016, 17:36
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)

