Γυναίκα, 44 χρονών, Αιγόκερως.
Περιοχή: καπου εδω γυρω
Εμφάνιση ληφθέντων σχολίων από συγκεκριμένο μέλος:
Εισήγαγε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες του username/ονόματος εμφάνισης του μέλους:
Φόρτωση των μελών…
Καταχωρημένα σχόλια στο προφίλ (5247).
Εμφανίζονται σε αυτήν την σελίδα σχολίων:
Καλο μηνα αγαπη μ<3 και επισης!!!!
01-06-2016, 17:05
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Tsaaaa irtha kai go kalispera zouzounel.... Kalo mina...pos ta pernas....
01-06-2016, 14:33
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
imoun poli stenaxorimenos,alla xafnika itan san na mou eipe kapios sou xarizo olous tous thisaurous tis gis kai pali omos den exi sxesi me auto pou pragmatika ego tha ithela
31-05-2016, 22:46
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΣΤΕ ΤΟ ΒΑΖΕΛΟ
ΩΣ ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !!!!!!!!!
ΩΣ ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !!!!!!!!!
31-05-2016, 15:11
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Kalispera koutsounaki .mm mia xara..esi???
30-05-2016, 17:25
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
ΝΑΙ ΚΑΡΝΤΑΣΙΝΑ ΟΜΟΡΦΗ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ καθαρες ψυχες και οσους εχουν ενα χαμογελο στα ματια και στην καρδια !!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ PLAY OFF ΓΙΑ ΤΟ CHAMPION LIGUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΑΟΚΑΚΙ......................
ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ PLAY OFF ΓΙΑ ΤΟ CHAMPION LIGUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΑΟΚΑΚΙ......................
30-05-2016, 15:02
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Φιλεναδουλα μου τι τσαχπινικο Λυκακι ειναι αυτο
να να περασεις ομορφα
μακια πολλα πολλα
μακια πολλα πολλα
28-05-2016, 21:21
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
tropos k tipos edaksi evaki klisame :*
28-05-2016, 01:34
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Ναιιι εε φιλαναδουλα μου να σου θυμισω τι επαθε ο ΧΑΖΟΥΛΗΣ ΛΥΚΟΣ απο την κοκκινοσκουφιτσα γουρουνακια εφτα κατσικακια κτλπ...... ΜΙΑΟΟΟΟ
27-05-2016, 19:20
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)
Δεν νομίζω Κοριτσάρα-Παοκάρα μου.
Στην Τούμπα μας είχατε κερδίσει...
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣΣΣΣΣΣΣΣ !!!!!!!
Στην Τούμπα μας είχατε κερδίσει...
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣΣΣΣΣΣΣΣ !!!!!!!
27-05-2016, 17:17
(Χαρακτήρες που απομένουν: 1200)


