26-10-2015, 19:17
στο stardoll με λενε happy_kilaki
11-02-2016, 00:38
xrhstos xarika
16-02-2016, 19:43
Εγω ειχα μια που λεγεται happy_kilaki αλλα μου την εκλεψαν εχω φτιαξει καινουργιο ομως και λαιγομαι lovesteladiva8
03-06-2016, 15:01
το stardoll
ειναι μια βλακεια και μιση
μην ξαναμπειτε υπαρχουν πολυ παιδεραστες που κανουν και προσσεγκιζουν παιδια
ειναι πολυ επικυνδινο
ειναι μια βλακεια και μιση
μην ξαναμπειτε υπαρχουν πολυ παιδεραστες που κανουν και προσσεγκιζουν παιδια
ειναι πολυ επικυνδινο
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις104.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-07-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)3 απαντήσεις44.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-09-2012 • Asansol213 απαντήσεις76.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-02-2013 • XaraOk5 απαντήσεις75.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-07-2021 • dimitriscnn0 απαντήσεις109.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-01-2016 • ٩(͡๏̯͡๏)۶ErwtaC٩(͡๏̯͡๏)۶ (TosoMonos)0 απαντήσεις79.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-09-2019 • bomber0 απαντήσεις79.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-01-2014 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)0 απαντήσεις46.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-12-2018 • manolismeis0 απαντήσεις73.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-09-2021 • dimitriscnn0 απαντήσεις114.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-06-2012 • Χριστι.......νακι :Ρ (MpineriAsteri)2 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-08-2022 • dimitrisdimitrispsl0 απαντήσεις140.5χ προβολές