05-12-2013, 14:13
ayto to agori poy uelo ton agapao para poly kai me trelenei alla ton agapaei kai mia fili moy tin na kano na sinexiso????????
απαντήσεις
2
προβολές
1641
25-12-2014, 00:57
τα εχουνε με τν φιλη σου??αμα τα εχουνε τοτε πασο....αν δν τα εχουνε τοτε συυνεχισε
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 08-10-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)26 απαντήσεις5.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-03-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)3 απαντήσεις3.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-10-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)2 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-10-2012 • IriDa25 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-09-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)9 απαντήσεις4.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-11-2012 • IriDa1 απάντηση1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-06-2013 • Κωστης!! (kifounas)0 απαντήσεις1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-02-2013 • antrianaki! (antrianami)0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-09-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)4 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-10-2012 • IriDa16 απαντήσεις3.0χ προβολές