05-12-2013, 14:13
ayto to agori poy uelo ton agapao para poly kai me trelenei alla ton agapaei kai mia fili moy tin na kano na sinexiso????????
απαντήσεις
2
προβολές
1640
25-12-2014, 00:57
τα εχουνε με τν φιλη σου??αμα τα εχουνε τοτε πασο....αν δν τα εχουνε τοτε συυνεχισε
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 17-05-2012 • Κωστης!! (kifounas)13 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-10-2012 • Εσαι οτι καλυτερο εχω Μαρκο θα σε αγαπω για παντα παντε (maraki24)1 απάντηση1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-03-2012 • katerinakO1146 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-04-2014 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)0 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
12 απαντήσεις2.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-06-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)29 απαντήσεις4.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-06-2012 • pennylove22 απαντήσεις3.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-09-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)25 απαντήσεις3.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-03-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)53 απαντήσεις6.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-05-2013 • Τσικι Τσικι Μπαμ -.^ (ElenakiKouklitsa)15 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-07-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)3 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-06-2013 • Κωστης!! (kifounas)0 απαντήσεις1.2χ προβολές