AN TO FILI EINAI EGKLIMA KAI H AGAPH FONOS TOTE MORO 8A HTAN OREO NA EISOUN DOLOFONOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ME AGAPH
O EROTAS THS ZOH SOU!!!!!!!!!!!
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 08-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)4 απαντήσεις17.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-01-2014 • Αναρχό-Ποιητής (AnarxikosTupos)0 απαντήσεις2.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-12-2012 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)17 απαντήσεις18.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-04-2013 • SANI0 απαντήσεις17.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)18 απαντήσεις19.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-11-2013 • SANI0 απαντήσεις17.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-10-2012 • SANI0 απαντήσεις15.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-12-2012 • SANI4 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-05-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)2 απαντήσεις16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-05-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)1 απάντηση16.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-05-2013 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)3 απαντήσεις5.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-08-2012 • MariannaFullLove8 απαντήσεις17.5χ προβολές