18-02-2012, 21:02
Εγώ μαλώνω με τον αδελφό μου..!!!
03-03-2012, 22:18
egw eimai ston ipologisti kai blepw blakies pou grafete!
04-03-2012, 01:48
13-08-2013, 16:58
egw koitaw tis blakies p exete grapsei
10-04-2014, 22:35
Ego Kai Pali prospa8o na man tis polikoitao, giati 8a apoblako8o!!!!!!!!
08-05-2014, 15:26
εγω σκέφτομαι ποσο γματα μπορει να περασα σημερα αχ.. και ευχομαι να μην τελειωναν ποτε αυτές οι ωρες...
30-06-2014, 08:58
ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ...ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ Σ'ΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ!χαχα
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 30-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)6 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)102 απαντήσεις10.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-10-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)0 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-10-2013 • ~♥Never Stop Dreaming♥~ (stefan0ykos)35 απαντήσεις5.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-04-2015 • NATAMAKIA0 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-12-2009 • legender333 απαντήσεις30.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-10-2013 • marina123456 απαντήσεις4.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-03-2010 • agelina47 απαντήσεις16.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-09-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)0 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-02-2014 • SANI58 απαντήσεις16.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-10-2013 • marianaki38 απαντήσεις6.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-02-2015 • marRia0 απαντήσεις2.5χ προβολές