18-02-2012, 21:02
Εγώ μαλώνω με τον αδελφό μου..!!!
03-03-2012, 22:18
egw eimai ston ipologisti kai blepw blakies pou grafete!
04-03-2012, 01:48
13-08-2013, 16:58
egw koitaw tis blakies p exete grapsei
10-04-2014, 22:35
Ego Kai Pali prospa8o na man tis polikoitao, giati 8a apoblako8o!!!!!!!!
08-05-2014, 15:26
εγω σκέφτομαι ποσο γματα μπορει να περασα σημερα αχ.. και ευχομαι να μην τελειωναν ποτε αυτές οι ωρες...
30-06-2014, 08:58
ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ...ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ Σ'ΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ!χαχα
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 14-09-2013 • ❀?✿Σοφακι✿?❀ (Sophia)20 απαντήσεις4.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-02-2013 • MitsoS... (Dimitris1998)11 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-11-2013 • All i want for Christmas is my best friend(!)✳ (Kastano3an9ocAggeloc)40 απαντήσεις4.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-02-2015 • marRia0 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)6 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
48 απαντήσεις8.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)102 απαντήσεις10.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-02-2015 • NATAMAKIA4 απαντήσεις4.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-06-2014 • ZOMBIMASTER (alexandroskostouros)9 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-12-2009 • legender721 απαντήσεις63.7χ προβολές
-
1 απάντηση1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-04-2010 • Tzinaki34 απαντήσεις42.5χ προβολές