12-04-2012, 22:42
teties mlks pios leei i litsa patera ??
14-04-2012, 15:48
εμνα μ'αρεσει ο σκορπιος παλυ καλα που λεει καλα λγια για τον σκορπιο επειδηολο λεει οτι οι σκορπιοι ειναι δολοφωνοιιι
17-05-2012, 19:57
eimai krios xD!!eee entaksei m aresei liiiiigo na trexw...alla oxi kai na ginei atiximaaa xD
23-08-2012, 13:12
και εμενα μου αρεσει να τρεχωωωωωωωω αλλα στην οδηγηση πρεπει να υπαρχει παιδια ασπουμε δεν μπορεις να τρχεις μεσα στην εθνικη πρεπει να τρεχεις σε συγκεκριμενες μεριες ασπουμε οταν εισαι στην πιστα παντα πρεπει να τρχεις και να τουπαρει το αυτοκινητο δεν εχει σημασια γιατι εσυ εισουν στην πιστα πιστευω να καταλαβατε τι ενοω
22-04-2014, 16:10
εγω είμαι λεων αχαχαχα ναι οντος ετσι είμαι αχαχαχαχαχα
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 15-08-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)1 απάντηση17.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-01-2012 • MIXAΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ 4 EVER....I LOVE YOU ❤❤ (queengreeceFAN25)1 απάντηση3.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-07-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)0 απαντήσεις18.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)1 απάντηση17.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-04-2013 • SANI0 απαντήσεις18.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-12-2012 • SANI0 απαντήσεις17.2χ προβολές
-
0 απαντήσεις16.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-09-2015 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)0 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-06-2013 • IHATEMIKROULLALOVE10 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-01-2014 • SANI0 απαντήσεις20.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-12-2012 • SANI0 απαντήσεις16.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-05-2012 • NOSTHA (thanosrif23)4 απαντήσεις2.4χ προβολές