15-12-2013, 18:31
χαχαχαχαχαχα
02-03-2014, 19:32
pragmatika omws me kanenan dustixos
9elw na erwteutw!!!!!
21-04-2014, 20:02
εγω θα τα εφτιαχνα με καποιον που με αγαπάει , με προσεχει, δεν μου χαλαει τα χατηρια, και με λιγα λογια γινετε λιομα για εμενα.. Αλλα ότι θα μου προσφερει αυτό το ατομο ετσι θα του το ανταπωδω...
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 29-04-2012 • Κωστης!! (kifounas)12 απαντήσεις2.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2012 • IriDa33 απαντήσεις4.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-12-2012 • kimon1150 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-05-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)1 απάντηση1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-02-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)5 απαντήσεις1.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)3 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
5 απαντήσεις3.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-10-2013 • Αριαδνη Μονολιθου (ariadni22)0 απαντήσεις1.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-03-2014 • NATAMAKIA0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
1 απάντηση1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-09-2012 • sofi111927 απαντήσεις25.5χ προβολές
