27-02-2012, 16:00
mipwc 3erete pwc mporw n cvicw tn logariacmo mou...edw ct liose.?
απαντήσεις
12
προβολές
2557
27-02-2012, 17:09
Προς το παρον δεν γινεται. Συντομα ομως θα παρεχεται επιλογη απενεργοποιησης λογαριασμου.
04-03-2012, 14:29
Legontai "greegles" kai s'opoin aresoun!!!
06-03-2012, 22:54
λέγονται greeklish κ δν μπορο0με ν κρίνο0με κανέναν γ τν τρόπο πο0 γράφει είν 6έμα αισ6ητικής
12-04-2012, 14:53
παιδια σε οποιον αρεσουν οπως θελουν θα γραφουν δεν τους εμποδιζει κανεις!
26-08-2012, 18:58
εγώ προτιμώ να γράφω ΕΛΛΗΝΙΚΑ (κι ας κάνω λάθη) άλλα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να πει σε κάποιον τι να κάνει.... αυτή είναι η γνώμη μου και δεν μπορεί κανείς να την κρίνει...
24-07-2016, 16:03
και γω θελω να μπορεις να διαγραφεις εναν λογαριασμ που δεν θελεις να συνδεεσε με εκεινον
θελω να αναβαθμιστει η σελιδα και να γινετε
θελω να αναβαθμιστει η σελιδα και να γινετε
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 05-11-2013 • ~♥Never Stop Dreaming♥~ (stefan0ykos)1 απάντηση4.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-06-2012 • Χριστι.......νακι :Ρ (MpineriAsteri)1 απάντηση1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-10-2013 • indian1 απάντηση16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-08-2012 • MariannaFullLove10 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-02-2014 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)0 απαντήσεις16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-12-2013 • santo1 απάντηση17.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-09-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)2 απαντήσεις18.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-11-2012 • SANI0 απαντήσεις15.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-08-2013 • athina380 απαντήσεις15.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-10-2012 • SANI0 απαντήσεις18.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)7 απαντήσεις18.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-02-2010 • agelina4 απαντήσεις21.5χ προβολές