27-02-2012, 16:00
mipwc 3erete pwc mporw n cvicw tn logariacmo mou...edw ct liose.?
απαντήσεις
12
προβολές
2558
27-02-2012, 17:09
Προς το παρον δεν γινεται. Συντομα ομως θα παρεχεται επιλογη απενεργοποιησης λογαριασμου.
04-03-2012, 14:29
Legontai "greegles" kai s'opoin aresoun!!!
06-03-2012, 22:54
λέγονται greeklish κ δν μπορο0με ν κρίνο0με κανέναν γ τν τρόπο πο0 γράφει είν 6έμα αισ6ητικής
12-04-2012, 14:53
παιδια σε οποιον αρεσουν οπως θελουν θα γραφουν δεν τους εμποδιζει κανεις!
26-08-2012, 18:58
εγώ προτιμώ να γράφω ΕΛΛΗΝΙΚΑ (κι ας κάνω λάθη) άλλα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να πει σε κάποιον τι να κάνει.... αυτή είναι η γνώμη μου και δεν μπορεί κανείς να την κρίνει...
24-07-2016, 16:03
και γω θελω να μπορεις να διαγραφεις εναν λογαριασμ που δεν θελεις να συνδεεσε με εκεινον
θελω να αναβαθμιστει η σελιδα και να γινετε
θελω να αναβαθμιστει η σελιδα και να γινετε
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 29-03-2012 • katerinakO11422 απαντήσεις21.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-02-2014 • SANI2 απαντήσεις17.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-06-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)1 απάντηση20.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-03-2012 • IriDa5 απαντήσεις18.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-06-2011 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)18 απαντήσεις20.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-02-2014 • SANI0 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-11-2013 • SANI0 απαντήσεις18.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-09-2010 • legender1 απάντηση18.0χ προβολές
-
opoios to diavasei kerdizei ena ta3idi stin Xavah gia tin misi tou tou zwh kai mia dwroepitagh twn 9Ξεκίνησε: 24-05-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)17 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-12-2013 • indian1 απάντηση17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-11-2012 • SANI14 απαντήσεις18.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-03-2012 • Νικολέτα! (nicoleta67)8 απαντήσεις19.0χ προβολές