12-06-2012, 10:50
αχχ θεε μ
εμνα προσωπικα μ πωρωνει αυτη η ησυχια τν ωρα π τελειωνουν τ τραγουδιι xD
17-09-2012, 22:29
to xerw to xerw mou to exoyne pei kai alloi!!!!
mporei na mhn exw ayto toxarisma alla exw alla opws to...to tetio to gnwsto!!!!!!!!!!!!
23-10-2012, 22:39
α ναι ρε καλα λεει η αγγελικη ξερετε ολοι ρεε αυτο το τετειο το γνωστο που παντα ειχε η αγγελικη δηλαδη το--->ΤΙΠΟΤΑΑ η μαλλον εχει την ασχημια, σου τρεχουν τα σαλια οταν μιλας(πολυ αηδιαστικο),την χαζομαρα,την ηλιθιοτητα,το κολλημα που κολας συνεχεια..αυτα μου ηρθαν τωρα...αμα θυμηθω κι αλλα θα τα γραψω ...
26-10-2012, 17:36
ιουυυυ δε θα ηθλε α με τιποτα να ημουν εκει οταν τραγουσας...οταν μιλας σου τρεχουν τα σαλια φαντασου οταν τραγουσας....ιουυυ ολοκληρο ποταμι απο τα σαλια σουυ
ευτυχως θεουλη μουυυ
ευτυχως θεουλη μουυυ
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 02-11-2009 • legender4 απαντήσεις3.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-12-2009 • agelina0 απαντήσεις2.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-04-2012 • IriDa8 απαντήσεις2.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-04-2012 • katerinakO11411 απαντήσεις5.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-02-2012 • ••a♥L♥e♥3♥a♥N♥d♥R♥a♥•• (alexandra1161)2 απαντήσεις3.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-11-2013 • SANI1 απάντηση2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-03-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)2 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-11-2012 • IriDa9 απαντήσεις3.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-01-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)0 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-03-2012 • ••a♥L♥e♥3♥a♥N♥d♥R♥a♥•• (alexandra1161)6 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-03-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)0 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-02-2014 • bakaliaros1 απάντηση2.4χ προβολές