29-10-2012, 20:06
edo 8a grafei opios xriazete kai 8elei filous ok?
απαντήσεις
13
προβολές
2435
29-10-2012, 20:22
δηλαδη εσυ 8ελεις φιλουσ!καλα εγω εχω παντως!
30-10-2012, 19:59
opios 8elei filous oxi opios exei la8os ekana
14-08-2013, 14:58
εγω θελω!!!!!!!!!!!!
15-09-2013, 10:14
ego exo min me anakateyetai
10-10-2013, 19:48
Εγω θελω..αλλα κι εχω ;ρ^_^
12-10-2013, 16:41
ρεεε σου εχωωωωωωωωωωω πι εχοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο ρεεεε
23-10-2013, 20:23
Το πες ._.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 17-04-2014 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)4 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-09-2011 • xasiklic10 απαντήσεις5.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-05-2012 • katerinakO1148 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
4 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-01-2014 • Εσαι οτι καλυτερο εχω Μαρκο θα σε αγαπω για παντα παντε (maraki24)1 απάντηση1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-09-2012 • sofi111927 απαντήσεις25.5χ προβολές
-
8 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-03-2014 • NATAMAKIA0 απαντήσεις1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-03-2012 • glikoulaki (IRENE1490)1 απάντηση2.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-12-2012 • SANI0 απαντήσεις1.3χ προβολές