Είναι 3 φίλοι αραχτοί σε ένα μπαράκι και τα πίνουν κουβέντα στη κουβέντα , φτάνει η συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι οι άντρες. Μιλάει ο πρώτος ....
- Εγώ ρε παιδιά είμαι πολύ εγωιστής, επειδή ένα πρωί η γυναίκα δεν μου έφτιαξε καφέ , έκανα να της μιλήσω μια ολόκληρη εβδομάδα.
-Σιγά ρε, λέει ο δεύτερος , εγωισμός είναι αυτός;
-Εγώ επειδή μου έφτιαξε μακαρονάδα με σάλτσα και όχι με κιμά ένα μήνα κοιμόμουν στον καναπέ του σαλονιού. Ο τρίτος χαμογελούσε ...με το ύφος του ''μεγάλου άντρα''.
-Αντε ρε , λέει κάποια στιγμή ο τρίτος της παρέας... ....που είστε εσείς εγωιστές...
-Εγωιστής είμαι εγώ , που επειδή τη μέρα του γάμου η γυναίκα μου, μου πάτησε το πόδι στην εκλησία , τόσα χρόνια γάμου και δεν την έχω αγγίξει ... ποτέ!!!!!!!
Καλά ρε μας δουλεύεις; ρωτούν οι άλλοι.
Και τα παιδιά πως τα έχεις κάνει;
- To πιστεύετε ότι από εγωισμό δεν έχω ρωτήσει;
απαντήσεις
3
προβολές
8254
14-09-2013, 18:38
einai teleio
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 03-02-2014 • ♥maraki 4ever♥ (maria3)2 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-02-2010 • legender0 απαντήσεις10.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)2 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-01-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)2 απαντήσεις2.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-07-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)2 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-10-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)1 απάντηση1.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-07-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)2 απαντήσεις4.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-07-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)1 απάντηση8.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-02-2015 • RafahlGeorg0 απαντήσεις7.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)5 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-06-2013 • A+A=b.f.f.e (alexandra8)7 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-12-2013 • ellilove1 απάντηση8.0χ προβολές