Γεια μερικοι μποριτε να πειτε οτι ειναι βλακια αυτο που κανω αλλα οκ... Λοιπον αυτο δεν ειναι απλο προφιλ σαν το δικο σας... εγω το παιρνω σαν site!! λοιπον αν θελετε να συμμετεχετε και να δειτε νεα απο ολοοο τον κοσμο το μονο που πρεπει να κανετε ειναι να μου απαντησετε ή εδω ή στο προφιλ μου.. τα λεμε..
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
0 απαντήσεις7.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-12-2011 • love in the end (margarita202)10 απαντήσεις2.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-01-2015 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)0 απαντήσεις2.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-09-2013 • SANI1 απάντηση6.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-12-2009 • agelina0 απαντήσεις7.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-02-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)3 απαντήσεις8.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-05-2014 • Astella1 απάντηση9.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-07-2013 • SANI5 απαντήσεις7.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-10-2013 • Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΤΣΟΥ (rania34)0 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-12-2012 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)0 απαντήσεις3.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-12-2009 • legender8 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-03-2010 • Loup-Garou4 απαντήσεις9.8χ προβολές