Γεια μερικοι μποριτε να πειτε οτι ειναι βλακια αυτο που κανω αλλα οκ... Λοιπον αυτο δεν ειναι απλο προφιλ σαν το δικο σας... εγω το παιρνω σαν site!! λοιπον αν θελετε να συμμετεχετε και να δειτε νεα απο ολοοο τον κοσμο το μονο που πρεπει να κανετε ειναι να μου απαντησετε ή εδω ή στο προφιλ μου.. τα λεμε..
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 25-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)2 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-10-2012 • Νικολέτα! (nicoleta67)4 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-03-2010 • Loup-Garou4 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-10-2013 • gioto7 απαντήσεις8.8χ προβολές
-
0 απαντήσεις7.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-02-2013 • XaraOk1 απάντηση8.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-04-2010 • agelina1 απάντηση9.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-01-2012 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)7 απαντήσεις8.7χ προβολές
-
3 απαντήσεις4.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-12-2011 • love in the end (margarita202)3 απαντήσεις2.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-12-2011 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)9 απαντήσεις9.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-04-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)4 απαντήσεις8.3χ προβολές