απαντήσεις
3
προβολές
2670
07-03-2013, 19:46
pisteuw giati mou exei tixei.....kai pistepse me akoma me vasanizei...!
24-04-2014, 16:24
πιστευω.. γτ και εμενα μου εχει τυχει.. και ....
ακομη μετα από τοσο καιρο κανω προσπαθιες να μην το θυμαμαι..
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 30-12-2012 • SANI19 απαντήσεις4.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-05-2013 • I_love_you!♥ (Riakouklara)2 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-03-2010 • Tzinaki40 απαντήσεις12.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-03-2010 • agelina194 απαντήσεις31.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-03-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)5 απαντήσεις1.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-03-2010 • agelina42 απαντήσεις25.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-09-2013 • ▪~▪Το κιουτακι.μπλουμ□~□| (nantia9)24 απαντήσεις5.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-03-2010 • agelina47 απαντήσεις16.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-09-2013 • ❀?✿Σοφακι✿?❀ (Sophia)20 απαντήσεις4.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-01-2012 • Τιρκουαζ Νεραιδα (arkoydi)14 απαντήσεις3.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-11-2013 • All i want for Christmas is my best friend(!)✳ (Kastano3an9ocAggeloc)0 απαντήσεις4.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 29-10-2013 • marianaki38 απαντήσεις6.6χ προβολές