14-08-2013, 12:12
ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ LIOSE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
29-01-2014, 17:33
δεν θα μας πεις εσυ τι θα κανουμε!
16-06-2014, 19:25
ναι εμενα μου συμβενει τωρα βεβαια δεν ξερω αν φοβατε κατι αλλα τεσπα οσο τον γραφω τοσο πιο πολύ με βριζει με τα κοληταρια του και εκει γινόμαστε της πουτανας εδώ και 3 χρονια ρε φιλε ετα αγορια εχουνε κατ κολληματα μα αυτόν θα ηθελα να τον δω να τον παταει το τρενο ορισμένες φορες δλδ πια ελεος
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 21-01-2013 • SANI0 απαντήσεις16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-11-2012 • SANI0 απαντήσεις18.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-10-2013 • indian5 απαντήσεις20.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-03-2014 • NATAMAKIA6 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-09-2016 • matos3 απαντήσεις78.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-01-2014 • SANI0 απαντήσεις18.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-09-2013 • PERI19685 απαντήσεις18.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-04-2013 • SANI0 απαντήσεις18.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-12-2013 • santo11 απαντήσεις16.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-09-2011 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)5 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-05-2014 • hoto0 απαντήσεις16.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-11-2013 • rey mysterio4ever!!!!!!!!!! (xristodoulios)0 απαντήσεις1.4χ προβολές