1.Όταν γεννήθηκα φανταζόμουν τον κόσμο όμορφο και ξεκούραστο. Μετά έμαθα ότι έπρεπε να πάω σχολείο. Τι δυστυχία!
2.Λένε πως το διάβασμα κάνει τον άνθρωπο σοφότερο. Ε, και λοιπόν;
3.Γιατί να διαβάζω στο σπίτι, αφού υπάρχουν και τα διαλείμματα στο σχολείο;
4.Δεν διαβάζω ποτέ κάτι που μπορώ να αποφύγω.
5.Μην διαβάζεις σήμερα αυτό που μπορείς να διαβάσεις αύριο.
6.Το μόνο πράγμα που μου αρέσει από το σχολείο είναι τα θρανία. Δεν θα ήταν καλύτερα όμως αν υπήρχαν και κρεβάτια;
7.Δώδεκα ολόκληρα χρόνια σχολείο. Τι κούραση! Τετράδια, τσάντες, βιβλία. Ευτυχώς κάποτε θα τελειώσουν. Λέτε να μείνω σε καμία τάξη;
8.Ευτυχώς που υπάρχουν και εργατικοί μαθητές για να αντιγράφω στα διαγωνίσματα.
9.Ποτέ δεν κάνω λιγότερες απουσίες από αυτές που δικαιούμαι.
10.Ε, λοιπόν, αυτό που μ'αρέσει περισσότερο στο σχολείο είναι οι διακοπές.
απαντήσεις
4
προβολές
11152
05-02-2012, 20:00
ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ
09-10-2013, 15:24
κλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
10-10-2013, 16:10
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxxaxaxaxaxaxaxa
25-10-2013, 16:53
χααχαχαχ
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 14-12-2013 • ~♥Never Stop Dreaming♥~ (stefan0ykos)1 απάντηση7.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-03-2014 • Μαριλενα Τ. (marilou99)2 απαντήσεις7.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-04-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)2 απαντήσεις7.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 10-04-2010 • agelina7 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-03-2012 • Katerinakouklaki15 απαντήσεις2.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-02-2012 • ••a♥L♥e♥3♥a♥N♥d♥R♥a♥•• (alexandra1161)2 απαντήσεις7.9χ προβολές
-
Ο Αρσένης ο Άκης και ο Σημίτης πηγαίνουν στον Θεό. Ο Θεός τους λέει: - Μέσα σε αυτή την αίθουσα υπάρΞεκίνησε: 19-10-2012 • Ευαγγελος Εξ 'ντι (unotricks)0 απαντήσεις9.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-04-2012 • nickpaok187 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
5 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-12-2013 • ElenaCool2 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-09-2013 • SANI1 απάντηση6.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-03-2010 • Tzinaki2 απαντήσεις8.0χ προβολές