20-10-2013, 14:50
patera irua na soy anakinoso kati. ok pesti malakia soy pali.uelo na se gamiso giati leei o pateras. epeidi eimai gay kai uelo na soy paro pipa leei o gios. kai ti diladi ama isoyn streit ua gamages ti mana soy? asto patera prin ligo to ekna den itan oreo omos me esena ua einai katapliktiko:ela mana moy na se gamiso na se rijo sta tesera gia na peis to despoti panagioti ella
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 01-02-2010 • legender1 απάντηση9.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-11-2015 • ( Ρένα ) (ReNaM)1 απάντηση9.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-02-2012 • Νικολέτα! (nicoleta67)2 απαντήσεις9.0χ προβολές
-
0 απαντήσεις7.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-03-2014 • Annakyriakidou2 απαντήσεις10.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-04-2012 • nickpaok187 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 14-12-2011 • kallironikoleta9 απαντήσεις2.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-03-2010 • Tzinaki2 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)2 απαντήσεις8.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-12-2009 • agelina0 απαντήσεις7.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-04-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)2 απαντήσεις7.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-10-2013 • ~♥Never Stop Dreaming♥~ (stefan0ykos)3 απαντήσεις1.9χ προβολές