1.Όταν γεννήθηκα φανταζόμουν τον κόσμο όμορφο και ξεκούραστο. Μετά έμαθα ότι έπρεπε να πάω σχολείο. Τι δυστυχία!
2.Λένε πως το διάβασμα κάνει τον άνθρωπο σοφότερο. Ε, και λοιπόν;
3.Γιατί να διαβάζω στο σπίτι, αφού υπάρχουν και τα διαλείμματα στο σχολείο;
4.Δεν διαβάζω ποτέ κάτι που μπορώ να αποφύγω.
5.Μην διαβάζεις σήμερα αυτό που μπορείς να διαβάσεις αύριο.
6.Το μόνο πράγμα που μου αρέσει από το σχολείο είναι τα θρανία. Δεν θα ήταν καλύτερα όμως αν υπήρχαν και κρεβάτια;
7.Δώδεκα ολόκληρα χρόνια σχολείο. Τι κούραση! Τετράδια, τσάντες, βιβλία. Ευτυχώς κάποτε θα τελειώσουν. Λέτε να μείνω σε καμία τάξη;
8.Ευτυχώς που υπάρχουν και εργατικοί μαθητές για να αντιγράφω στα διαγωνίσματα.
9.Ποτέ δεν κάνω λιγότερες απουσίες από αυτές που δικαιούμαι.
10.Ε, λοιπόν, αυτό που μ'αρέσει περισσότερο στο σχολείο είναι οι διακοπές.
απαντήσεις
4
προβολές
11186
05-02-2012, 20:00
ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ
09-10-2013, 15:24
κλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
10-10-2013, 16:10
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxxaxaxaxaxaxaxa
25-10-2013, 16:53
χααχαχαχ
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 04-05-2010 • myrtouzZz4 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-04-2013 • You.Only.Live.Once:ρ (eugenaki)2 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-12-2011 • love in the end (margarita202)13 απαντήσεις2.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-01-2012 • beba12 απαντήσεις11.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-06-2012 • Mariliaparty99 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
0 απαντήσεις7.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 18-04-2012 • MitsoS... (Dimitris1998)5 απαντήσεις8.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 25-12-2012 • MaRaKiForEvEr (SexyGirlMAria)1 απάντηση2.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-03-2012 • Κωστης!! (kifounas)11 απαντήσεις2.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-02-2015 • RafahlGeorg0 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-02-2013 • XaraOk11 απαντήσεις7.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-03-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)4 απαντήσεις2.5χ προβολές