'Ενας διευθυντής ενός σχολείου θέλει να γνωρίσει στους μαθητές τον νέο τους δάσκαλο,τον κ.Ευάγγελο Πρέο.Μια μέρα πριν τον γνωρίζει ο διευθυντής σπίτι του μόνο το όνομα του δασκάλου σκεφτόταν,να μην ξεχάσει να πει το''ρ'' στο επίθετο του.Την επόμενη μέρα έρχεται και λέει στα παιδιά:<<Καλημέρα παιδιά,απο'δω ο νέος σας δάσκαλος ο κ.Ευάγγελος Προύτσος!!!>><br />
0χ0αχ0α0χ0αχ0χ0α0χ0αχ00αχ(μπορει να μην σασ αρεσει αλλα εμενα μου αρεσε)
απαντήσεις
6
προβολές
2337
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 26-05-2012 • ΑΓγεΛιΚΗ (angelino0la03)22 απαντήσεις10.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2012 • Ευαγγελος Εξ 'ντι (unotricks)1 απάντηση2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 22-10-2013 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)2 απαντήσεις2.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-01-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)2 απαντήσεις2.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-01-2012 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)3 απαντήσεις3.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-03-2015 • kyrkal3 απαντήσεις10.4χ προβολές
-
10 απαντήσεις7.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-12-2009 • legender6 απαντήσεις8.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-12-2013 • ElenaCool2 απαντήσεις8.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-12-2009 • legender7 απαντήσεις9.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-02-2015 • RafahlGeorg2 απαντήσεις7.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-10-2012 • Νικολέτα! (nicoleta67)4 απαντήσεις8.1χ προβολές