ΕΔΩ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ (ΠΧ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΑΣ\ΑΓΟΡΙ ΜΑΣ\ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΝΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΗΠΕΙ Κ.Λ.Τ.)
Αφιερωμενο στους ερωτευμενους!(:
απαντήσεις
3
προβολές
4345
19-10-2013, 08:58
κλ τελειο ειτανε και το 2 souper gamata ειναι
20-10-2013, 08:11
Ευχαριστω=]
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 25-01-2012 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)1 απάντηση3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-04-2012 • kinol2 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-02-2012 • beba0 απαντήσεις4.2χ προβολές
-
0 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-04-2012 • beba0 απαντήσεις4.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 08-02-2014 • SANI4 απαντήσεις2.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 13-03-2014 • 'Σοφάκι Μενίδι. (sofakiBMK)1 απάντηση4.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-10-2012 • Ευαγγελος Εξ 'ντι (unotricks)10 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-03-2014 • NATAMAKIA4 απαντήσεις2.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-02-2012 • IriDa4 απαντήσεις1.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-02-2010 • agelina2 απαντήσεις2.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-01-2014 • SANI1 απάντηση2.8χ προβολές