Έχεις i-phοne ?
- Ναι !
- Έχεις i-pοd ?
- Ναι !
- Έχεις i-pad ?
- Ναι !
-Ωραία πάρε και ένα i-γαμήσου να είσαι κομπλέ !!!!
Αν οι Μαλ@κες είχαν Λαμπάκια
η Ελλάδα θα ήταν Las Vegas.........
Αν θα μπορούσα την Ελλάδα να άλλαζα, θα έριχνα και τους 300 στη θάλασσα.....αλλά από την άλλη σκέφτομαι και το άλλο......
....... Οχι σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές!!!
-Δεν θα μπορέσω να έρθω γιατί με έπιασε διάρροια...
-Αυτό είναι δικαιολογία του κώλου...
Να μπαινεις σε ζαχαροπλαστείο και να ζητας κουλουράκια διαίτης είναι σαν να μπαίνεις σε μπουρδελο και να ζητάς αγκαλίτσα!!
Έγραψα ένα ποίημα για τον έρωτα:
''Εφυγες & έγιναν σωρό τα πιάτα της κουζίνας...
Τα ρούχα μου είναι άπλυτα & εγώ ψοφώ της πείνας..."
26-12-2013, 12:19
χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχχα
ειναι πολυ ωραιο
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 01-11-2013 • 8eara (myrto32)5 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 12-06-2012 • Στέλλα Α. (StellinaFullLove)12 απαντήσεις5.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-07-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)0 απαντήσεις9.2χ προβολές
-
0 απαντήσεις7.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-12-2009 • Mh Les Etsi (panatha)4 απαντήσεις2.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-07-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)2 απαντήσεις4.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-03-2010 • Tzinaki2 απαντήσεις8.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2012 • Ευαγγελος Εξ 'ντι (unotricks)0 απαντήσεις1.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-10-2012 • Ευαγγελος Εξ 'ντι (unotricks)0 απαντήσεις2.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-01-2012 • ΔΗΜΗΤΡΣ (ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ)6 απαντήσεις8.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-01-2014 • ♥m.a.r.a.k.i♥ (maria8)4 απαντήσεις1.6χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 23-02-2013 • Kν.♡ (EleniTheBest95)55 απαντήσεις8.6χ προβολές