Εγώ τα πάντα σου 'δωσα και έμεινα στον άσσο
με έχεις φτάσει στο αμήν, ώρα μου να ξεσπάσω.
Θα βγώ απόψε να τα πιώ, να το γιορτάσω
για 'σένα δεν θα τρελαθώ, σιγά μην σκάσω.
άδεια μου έδωσε ο Θεός, για να αμαρτήσω
είναι σειρά μου τώρα πια, για να σε φτύσω.
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 01-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)0 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 05-11-2012 • eimai kouklara (selenagome2)0 απαντήσεις1.4χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-09-2016 • matos3 απαντήσεις77.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-11-2013 • SANI3 απαντήσεις15.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 09-05-2013 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)5 απαντήσεις2.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 06-04-2013 • SANI0 απαντήσεις17.9χ προβολές
-
2 απαντήσεις17.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-01-2013 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)52 απαντήσεις21.7χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 04-03-2012 • 'Σωτηρία Mι' (lalala)7 απαντήσεις3.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-09-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)2 απαντήσεις18.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 20-03-2012 • glikoulaki (IRENE1490)2 απαντήσεις3.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-10-2013 • ~♥Never Stop Dreaming♥~ (stefan0ykos)13 απαντήσεις6.6χ προβολές