Εγώ τα πάντα σου 'δωσα και έμεινα στον άσσο
με έχεις φτάσει στο αμήν, ώρα μου να ξεσπάσω.
Θα βγώ απόψε να τα πιώ, να το γιορτάσω
για 'σένα δεν θα τρελαθώ, σιγά μην σκάσω.
άδεια μου έδωσε ο Θεός, για να αμαρτήσω
είναι σειρά μου τώρα πια, για να σε φτύσω.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 09-11-2012 • SANI0 απαντήσεις18.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 28-09-2013 • PERI19683 απαντήσεις18.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 02-02-2013 • ΕΚΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ (dimitris10)0 απαντήσεις3.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-01-2013 • SANI0 απαντήσεις15.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-01-2012 • ¯\(ツ)/¯ ۩undergo۩ (undergo)0 απαντήσεις17.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 24-01-2013 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)0 απαντήσεις18.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-12-2013 • indian1 απάντηση18.3χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-12-2012 • SANI0 απαντήσεις18.2χ προβολές
-
0 απαντήσεις16.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 26-10-2013 • indian1 απάντηση16.9χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-02-2011 • beba1 απάντηση18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 31-08-2012 • MariannaFullLove7 απαντήσεις17.8χ προβολές