απαντήσεις
3
προβολές
19926
18-09-2014, 13:38
:'ηλθα μονος
φευγο μονος ασυνοδευτος....τους εχω ολους για την πλακα μου......κ για ασκησηνοηματικης τροφης κ σαρκικης
και μετα στον καλαθο των αχρηστων......σαν λεμονοκουπες
18-09-2014, 14:53
Γερόλυκε ξεχνιέσαι και δεν κρατάς ούτε τα προσχήματα
Τώρα υποτίθεται ότι γράφεις με γυναικεία υπογραφή , οπότε το ηρθα μόνος, φευγω μονος δεν ταιριάζει
Τώρα υποτίθεται ότι γράφεις με γυναικεία υπογραφή , οπότε το ηρθα μόνος, φευγω μονος δεν ταιριάζει
19-09-2014, 04:05
μπα καλος τον σαντορινιο......η απο σαλαμινα βασιλικα? ρε ξεχασες σε καλεσε οτεως στο ναυτικο ομιλο καστελλα.......δεν θαπας?εσυ οΟΝΤΕΜΙΣ 123 αστερια ολιγαρχιας!!!!
Συνδέσου στον λογαριασμό σου, για να απαντήσεις σε αυτό το θέμα.
Διάβασε και αυτά
-
Ξεκίνησε: 23-02-2013 • SANI0 απαντήσεις17.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 17-02-2010 • agelina4 απαντήσεις20.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 27-06-2013 • IHATEMIKROULLALOVE10 απαντήσεις17.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 30-11-2013 • SUZUKI8 απαντήσεις20.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 03-12-2012 • SANI0 απαντήσεις16.0χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 16-12-2012 • SANI2 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 15-01-2014 • SANI0 απαντήσεις17.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 01-06-2014 • ?AƝƓЄԼ'Sᔕ ᗯƗƝƓS? (smarw)2 απαντήσεις18.5χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 19-01-2013 • ♥Αθηνουλα Οοσομμ♥ (athinoula2001)52 απαντήσεις22.1χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 21-08-2012 • MariannaFullLove18 απαντήσεις23.2χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 11-02-2014 • ✿•.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•✿ (daidalos)0 απαντήσεις16.8χ προβολές
-
Ξεκίνησε: 07-08-2014 • ΝΤΕΜΗΣ (DEMIS123)0 απαντήσεις17.0χ προβολές